Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij en onze partners technologieën zoals cookies om informatie over het apparaat op te slaan en/of te openen. Toestemming voor deze technologieën stelt ons en onze partners in staat om persoonlijke gegevens zoals surfgedrag of unieke ID's op deze site te verwerken en om gepersonaliseerde en niet-gepersonaliseerde advertenties te tonen. Als u geen toestemming geeft of deze intrekt, kan dit invloed hebben op bepaalde functies.
Klik hieronder om in te stemmen met het bovenstaande of om specifieke keuzes te maken. Je keuzes zullen alleen worden toegepast op deze site. Je kunt je instellingen te allen tijde wijzigen, inclusief het intrekken van je toestemming, door gebruik te maken van de knoppen op het Cookiebeleid of door te klikken op de knop 'Toestemming beheren' onderaan het scherm.
âś… 1. Gebruik een pakkende titel met relevante zoekwoorden Waarom?
Google hecht veel belang aan de titel. Tip: Voeg geografische + thematische zoekwoorden toe.
Voorbeeld:
❌ DJ-avond → te vaag
âś… DJ-avond in Brussel | Electro Night in de Fuse Club
âś… 2. Vul de beschrijving goed in met een unieke en gedetailleerde tekst Waarom?
Google houdt niet van beschrijvingen die van andere websites zijn gekopieerd.
Tip:
✅ 3. Gebruik relevante categorieën en tags Waarom?
Google gebruikt categorieën en tags om het onderwerp te begrijpen.
Tip:
âś… 4. Publiceer het evenement ruim op tijd Waarom?
Google heeft soms dagen of weken nodig om een nieuwe pagina te indexeren. Een te laat gepubliceerd evenement riskeert niet op tijd in de zoekresultaten te verschijnen.
Tip:
✅ 5. Vermeld links naar de officiële website en sociale media Waarom?
Google waardeert links naar betrouwbare websites. Tip:
âś… 6. Optimaliseer de tijden en datums van het evenement Waarom?
Google toont evenementen vaak in uitgebreide fragmenten (rich snippets).
Tip:
âś… 7. Moedig recensies en sociale shares aan Waarom?
Recensies en shares verhogen het verkeer en de geloofwaardigheid.
Tip: